Ärlebo Företagsstäd AB

Om oss

Ärlebo Företagsstäd AB 

När vi grundade Ärlebo Företagsstäd AB i mitten av 2015 så var det med ambitionen att erbjuda prisvärda, enkla och pålitliga städtjänster i Umeå. Kanske lättare sagt än gjort, men med ett sammansvetsat och ambitiöst team som alltid är villigt att anstränga sig så har vi kommit en bra bit på vägen. Och vi är stolta över att ha genomgående goda omdömen från ett stort antal privat- och företagskunder. Genom att hålla oss uppdaterade gällande de senaste utvecklingarna inom städbranschen så kan vi alltid erbjuda effektiva, miljövänliga och moderna städlösningar. Kontakta oss gärna så kommer vi att göra vårt yttersta för att ni ska få det resultat som ni förväntar!

Vi drivs av en mycket enkel idé – att erbjuda städning med kvalitet och trygghet för dig som kund!

Det gör vi genom att ha ett litet och kompetent team som alltid utför regelrätta städningar enligt avtalad checklista.

  • Varje kund både privat & företag är vår viktigaste kund.
  • Vi håller en låg personal omsättning. 
  • Vi följer upp alla våra städuppdrag proaktivt.

Kontakta ossPrivatFöretagMiljönStädpaketEtt tryggt valGDPRIntresseanmälan


 
Privatperson
  • Vi tar hand om allt som rör både din flyttstädning, städning inför bostadsvisning, hemstädning, fönsterputsning även sortering & bortforsling. Självklart lämnar vi städgaranti på utförda jobb, vilket innebär att vi gör kostnadsfria återbesök om du anser att vi inte utfört fullgott jobb.
  • Att anlita Ärlebo Företagsstäd är tryggt och smidigt då all kontakt sker med mig, Tobias, och du som kund kan därför vara säker på att vi alltid har full koll på just ditt städuppdrag. Vi satsar hårt på att utföra städning med högsta kvalitet!
  • För att det ska vara extra enkelt för dig att anlita oss tar vi på oss allt administrativt arbete avseende RUT-avdrag så att du som kund ska ha mindre att tänka på bland flyttstök och packning. Det innebär att den överenskomna kostnaden är efter RUT-avdraget avräknat och det är ditt fasta pris, vi sköter om resten.
Företag
  • Innan ett uppdrag påbörjas gör vi alltid ett platsbesök sedan stämmer vi av städningen med täta intervaller, för att säkerställa att allt fungerar till belåtenhet och att tiden känns rimlig för uppdraget.
  • När uppdrag påbörjas sätts det upp en checklista i ”städskrubben” eller lämplig plats. Vår medarbetare bockar sedan av vad som är utfört och vilket datum. På checklistan kan även er personal  ge feedback till oss.
  • Under hela uppdraget är det samma medarbetare som ansvarar för just er arbetsplats. Vi utlovar säker nyckelhantering, dubbelkollar alltid att det är släckt, låst samt att lokalen är tom innan vi går. Alla våra medarbetare har tystnadsplikt vilket också står skrivet i anställningsavtalen.
  • Vi håller alltid en öppen dialog med våra kunder och har regelbunden återkoppling under hela uppdraget.
  • Ansvarsförsäkring hos IF upp till 10 miljoner.
  • Kvalitets kontroller via platsbesök.
  • Olycksfallsförsäkring för vår personal.
  • Nycklar kvitteras in och ut av kund och personal i obruten linje.
  • Sekretessavtal och tystnadsplikt gäller för alla våra medarbetare.

Ring oss idag så skickar vi en kostnadsfri offert eller bokar ett förutsättningslöst möte.